Onsdag

Pga en kombination av läget med pandemin och jag extrem smärta har jag fått hålla mig hemma den senaste tiden. Det har resulterat i att jag fått hitta andra sätt att underhålla mig på än att luncha på riche och dricka champagne på Strandvägen1. Då jag försöker undvika shopping var internetshopping inget alternativ. Så istället har jag spenderat senaste tiden åt att bland annat sticka och läsa böcker. Så om någon sitter isolerad och behöver något att göra kan jag tipsa om böcker antingen fiktiva eller utbildande. Eller sticka, finns en hel del användbara grejer man kan stickan om man inte vill sticka strumpor eller så. Tex kan man sticka en disktrasa eller virka en grytlapp.  Det finns egentligen massor man kan göra när man håller sig hemma. Jag rekommenderar något kreativt eller utbildande. På så sätt känns det som att man fått något gjort när det är över.  Just nu ligger jag nedbäddad i soffan med en serie och stickar på två par strumpor. Tänkte försöka bli klar med dem idag. Har nämligen en kökshandduk jag tänkte börja sticka på imorgon. 

//Poppy milgram 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0